När du hyr kontorsrum i ett av våra Business Center i Almedal eller Marieholm kan du fokusera på ditt företag medan vi tar hand om allt annat.

Reception, posthantering, parkering samt möteslokaler är bara en liten del av allt som ingår i våra kontorshotell. Här blir du en del av en större gemenskap i en miljö som öppnar upp för nya kontakter och spännande samarbeten. Vi erbjuder dessutom korta avtalstider.

Med flera företag från olika branscher i byggnaden är våra Business Center en plats där du kan träffa nya kollegor och knyta viktiga affärskontakter.

När du checkar in i ett av våra Business Center ingår fri parkering för dig och dina besökare. Ingår gör även internet, telefonabonnemang, städning och larm.

Alla vardagar mellan 08.00 och 16.30 finns en bemannad reception som bland annat tar hand om dina gäster, din post och passar din telefon.

Möte kunder och kollegor i en professionell miljö i med fullutrustade konferenslokaler. Eller varför inte ta en kaffe i loungen?

exempel på ytor och priser

ca 13 m²

5 400 kr/mån

ca 20 m²

6 300 kr/mån

ca 27 m²

7 000 kr/mån

ca 34 m²

7 600 kr/mån

Det finns även rum i andra storlekar.
Kontakta oss
så hittar vi rätt yta för just ditt företag.

Kontakta oss

Pia Bäck

Affärsområdesansvarig Business Center
Tel: 031 - 703 71 60
E-post: pia.back@business-center.se

Maria Sundström

Tel: 031 - 703 71 00
E-post: maria.sundstrom@business-center.se

Anne Brit Ahlqvist

Tel: 031 - 703 71 00
E-post: annebrit.ahlqvist@business-center.se

Boka en personlig visning

Vi visar dig gärna de många fördelarna med våra kontorshotell. Fyll i dina kontaktuppgifter nedan, så kontaktar vi dig och bokar in en personlig visning. Varmt välkommen!